29. 3. 2016

Frozen

A sviatky sú za nami. Mala som rovných sedem dní voľno. Dva z toho síce padli na návštevy u lekárov, ale podarilo sa mi zrealizovať aj jeden celodenný výlet a zopár prechádzok jarnou prírodou, z ktorých vám neskôr ukážem aj nejaké foto. No a včera som si pozrela peknú rozprávku Frozen, u nás pod názvom Ľadové kráľovstvo. Už aj moja malá neter štebotá o princeznách Elze a Anne, a ja som ten príbeh ešte stále nevidela. A pri tom tak rada počúvam hudbu z tohto filmu v podaní ThePianoGuys. A tak si vravím, že by som si to mohla konečne pozrieť :)

Frozen je naozaj pekný a aj poučný príbeh. Hovorí o zvláštnom dare, ktorý spôsobil veľa zla, pokým sa ho nenaučili správne používať. Pokým nepochopili, že len v spojení s láskou môže tento dar poslúžiť k dobru. A okrem toho, po našej biednej zime bolo celkom fajn užiť si aspoň na dve hodinky pohľad na krásnu zasneženú krajinu, hmm...


Skutok ozajstnej lásky dokáže roztopiť aj srdce.