17. 3. 2016

Keď sa cítiš opustený, Boh je blízko

Posledné mesiace prežívam trochu náročné obdobie. Deje sa viacero vážnych vecí súčasne a nie je ľahké to ustáť. V práci veľké zmeny, k tomu zdravotné komplikácie, ktoré sa dlhodobo nedarí dostať pod kontrolu... Občas to človeka pekne stlačí k zemi, ale dnes som od jednej milej osoby dostala mailom krásne slová povzbudenia, ktoré mi dodali optimizmu:

"...a Mojžiš sa priblížil k mrákave, v ktorej bol Boh." (Exodus 20,21) Keď sa cítiš opustená, Boh je blízko. On je v tom najtmavšom oblaku. On je verný. Vyraz vpred do tmy a necúvaj, lebo v skrýši oblaku na teba čaká Boh. On Sám je v tme, v ktorej kráčaš.

Ak aj vy zrovna potrebujete povzbudenie, môžete si tiež privlastniť tieto slová a môžete spolu so mnou počúvať aj zopár pekných piesní, ktoré mi v týchto chvíľach pomáhajú... (v kategórii Hudba ich nájdete viac)




Keď ustatá je tvár a sám sa nepoznám,
keď myseľ spúta tiaž a radosť neviem nájsť,
občerství ma dotyk Tvojich rúk, pomoc mi prichádza.
Vykročím v ústrety náruče, kde silu nachádzam.

Každý, kto hľadá Tvoju tvár, na toho padá jarný dážď.
Ten kto čaká na Tvoju pomoc v boji nemusí sa báť.
Ten, kto s vierou vykročí, na orlích krídlach poletí,
ten, kto sa Tebe odovzdá, pre toho život zmysel má.

Keď srdce plní žiaľ a bolesť mojich rán,
keď zahmlený je svet a sily ísť už niet,
poteší ma Tvoja láska, k Tebe sa utiekam.
Povedieš ma cestou istoty a cestou života.

Každý, kto hľadá Tvoju tvár, na toho padá jarný dážď.
Ten kto čaká na Tvoju pomoc v boji nemusí sa báť.
Ten, kto s vierou vykročí, na orlích krídlach poletí,
ten, kto sa Tebe odovzdá, pre toho život zmysel má.




Je to tak vzácne, že uprostred búrky
Ty povieš len slovo a utíchnu vlny
Klesnú a stratia sa v hlbinách mora
A niet takej búrky čo môže Ťa zdolať

Vedieš ma k tichým a priezračným vodám
Tým, ktoré mnohí túžili spoznať
Dôvera v Teba stráži môj spánok
A chráni mi srdce a myseľ už zrána

Lebo viem, že si stále so mnou
Viem, že si pri mne stále
Viem, že si blízko

Ty si môj prístav
Ty si môj prístav
Na tomto mieste som spoznal pravý pokoj
V bezvetrí a tichu vôkol

Uprostred sveta, čo napĺňa chaos
Ty vnášaš svoj poriadok, pokoj a radosť
Je to tak vzácne, že v najťažších časoch
Kotva mojej duše vydrží nápor

A ja viem, že si stále so mnou
Viem, že si pri mne stále
Viem, že si blízko

Ty si môj prístav
Ty si môj prístav
Na tomto mieste som poznal pravý pokoj
V bezvetrí a tichu vôkol

Ty si môj prístav
Ty si môj prístav
Stále ten istý hlas ma dvíha z mora
Starostí a nepokoja