21. 4. 2016

Na čerpačke

Posledné roky som bola dosť aktívna smerom k ľuďom, k verejnosti - tak v práci, ako aj v mimopracovných aktivitách. A teraz prišiel čas zastaviť sa na čerpacej stanici. Ako ste si už na blogu všimli, v práci som nedávno požiadal o uvoľnenie z vedúcej funkcie a aj v ostatných činnostiach sa na čas trochu stiahnem z oka verejnosti.

Možno sa to dotkne aj tohto môjho blogu. Možno obmedzím písanie príspevkov a možno práve naopak, budem mať viac času a energie na písanie... kto vie? Každopádne sa potrebujem na chvíľu venovať sama sebe po stránke zdravotnej, duševnej i duchovnej. V tejto chvíli potrebujem doplniť to, čo sa za posledné mesiace a roky vyčerpalo. Ako dlho to potrvá, to zatiaľ nemám predstavu, čas ukáže. Je to v Božích rukách a tiež závisí od toho, do akej miery budem pri čerpaní disciplinovaná. (Ono, dosť ťažko sa čerpajú pohonné hmoty, ak niekto neustále odbieha od stojana, že?)

Takže, ja len tak, aby ste vedeli, že ak sa tu náhodou nejaký čas neobjaví žiaden nový článok, nie je to preto, že by som už skončila s písaním. To som sa len na chvíľu zastavila pri stojane. Z času na čas treba zaradiť takéto "čerpacie" obdobie, obzvlášť ak sa človek angažuje v práci pre iných, v pomáhaní ľuďom. Lebo, ako raz niekto trefne poznamenal: "Vyhorený záchranár je na pľaci platný asi ako mŕtvemu budík." Keďže nechcem celkom vyhorieť, ale chcem pokračovať v úlohách, ktoré som začala, alebo možno v nejakých nových, rozhodla som sa dať si na chvíľu pauzu. Majte sa zatiaľ fajn a nezabúdajte ani vy na odpočinok a občasné zastavenie na "čerpačke".