2. 6. 2011

Detské múdrosti

V maminom brušku je bábätko, iba neviem ako to zhltla.

Na mamičky sa nezvykne kričať, ony sú osožné.

Polostrov je taký ostrov, ktorý úplne nedokončili.

Babička je tlstá preto, lebo je plná lásky.

Človek čím je starší, tým sú jeho zuby drahšie.

Keď babku bolia zuby, jednoducho ich dá do pohára.

Raz som bola tak chorá, že som mala 40-kilovú horúčku.

Ja už nemám babičku: zasadili sme ju v cintoríne.

Švajčiarske kravy využívajú v prvom rade na výrobu čokolády.

Obyvatelia Sardínie sa volajú sardinky.

Keď sa mi narodil braček, dali ho do akumulátora.

Motýľ je taký hmyz, ktorý patrí do čeľade helikoptérovitých.

Zoo je super miesto. Možno tam vidieť aj také zvieratá, ktoré ani neexistujú.

Životná poistka sú také peniaze, ktoré dostane ten, kto prežije smrť.

Neviem koľko mám rokov, lebo sa to stále mení.

Veľmi som sa zľakol, keď nám mamička ochorela, lebo som myslel, že otec nám bude variť.

Akvárium je prakticky mini-more, v čom plávajú domáce rybičky.

Pápež býva vo Vákuume.

Každá ryba vyrába ikry, ruské ryby aj kaviár.

Kravy nesmú rýchlo behať, aby im mlieko nevyčvachtalo z vemena.

Muži u nás sa môžu zosobášiť iba s jednou ženou. Tomu sa hovorí monotónia.

Nechápem, prečo sa mamka hnevá, že som rozbil vázu. Aj tak bola stará, dokonca čínska, ani nie naša...

Sestra zase ukončila ročník so samými jednotkami. Stavme sa, že mi to robí naschvál.

Babička sa odsťahovala na druhý svet. Teraz už aj ja budem mať niekoho v zahraničí...

(zdroj: prišlo mi mailom)