27. 12. 2008

Niečo málo o mne

Zdravím všetkých, ktorí sa rozhodli pristaviť pri mojom blogu. V krátkosti zopár slov o mne:

Som celkom obyčajný človek s radosťami i starosťami života. Narodila som sa a vyrástla som v jednoduchej bežnej rodinke. Vyštudovala som odevnú školu a odvtedy pracujem v odbore. Popri zamestnaní som sa zaoberala nemčinou a okrem toho je mojou veľkou láskou hudba a špeciálne klavír. Vie ma potešiť aj zopár ďalších vecí ako dobrá kniha, prechádzka prírodou s foťákom v ruke, alebo kúsok dobrého koláča...

Môj život zásadne ovplyvnili dve veci. Tou prvou bolo stretnutie so živým Bohom. Vyrastala som v kresťanskej rodine, kde som o Bohu veľa počula. Už ako malá som pochopila, že viera mojich rodičov nestačí, že sa musím sama rozhodnúť. A ja som sa rozhodla: svoj život som naplno odovzdala Bohu a dnes viem, že to bolo najdôležitejšie a najlepšie rozhodnutie v mojom živote. Postupom času som zistila, že život s Bohom je plný dobrodružstva. Niekedy je to o radosti, o víťazstvách a inokedy aj o zápasoch alebo pádoch. Ale predovšetkým je to vždy o nádeji! A o vzťahu dvoch živých bytostí, o vzájomnom spoznávaní sa a vzájomných rozhovoroch.

Druhá vec, ktorá od základu mení môj život, je diagnóza Sjögrenov syndróm. Postupne obrátila môj život hore nohami, nezostal ani kameň na kameni. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopila, že už to neposkladám do pôvodného stavu, že musím začať stavať celkom novú stavbu. A tak teraz zbieram jednotlivé kamene, neponáhľam sa, prezerám si ich, premýšľam nad nimi a pomaly ich jeden po druhom ukladám. A vlastne, myslím si, že je to dar – dostať príležitosť zastaviť sa a začať odznova – nie každý takú šancu v živote má.

Ak máte chuť na chvíľu sa zahľadieť na svet mojimi očami, nech sa páči, môj blog vám je k dispozícii.


Prajem príjemné pozeranie a čítanie
- joni -