21. 2. 2012

Konečne poriadna zima

Noooo, konečne poriadna zima - pod nohami vŕzga sneh, na líca štípe mráz a svieti nádherné slniečko :) Milujem takéto zimné počasie. Kde sú tie časy, keď sme sa ako deti vybláznili, vyváľali v snehu dokiaľ sme ho nemali aj za spodným prádlom :) To je už síce minulosť, ale ešte stále ma vie snehová nádielka poriadne potešiť, hoci teraz takéto počasie využívam skôr na pokojné prechádzky. Urobila som zopár fotiek, ako to vyzerá tento týždeň u nás v meste a v okolitej prírode.
Niektoré zábery sú vydarené viac, niektoré menej. Po troche sa snažím niečo okolo fotenia naštudovať, nejakú tú teóriu, ale dnes som si uvedomila, že v praxi to asi nikdy moc ďaleko nedotiahnem. Mám totiž pri fotení taký menší problém - potrebujem vonku nosiť tmavé okuliare kvôli ochoreniu očí, lenže to mi skresľuje farby. Takže pri fotení idú okuliare dole a to sa zase odrazí na zhoršenom zraku. Ani tak, ani tak. Trochu ma to rozčuľuje, ale rozhodla som sa, že sa kvôli tomu svojej záľuby nevzdám a ani sa celkom nevzdám zverejňovania mojich fotiek tu na blogu, takže to budete musieť so mnou a s mojimi fotkami nejako vydržať! :)