2. 3. 2013

Dovolenka v Bratislave 3. časť - Devín

Vonku je síce ešte chladno, ale aspoň na fotkách sa môžete trochu pokochať teplými slnečnými lúčami. Konečne som si našla čas na dokončenie seriálu z mojej letnej dovolenky v Bratislave. Tentoraz to budú obrázky z Devína:

Najskôr zopár zaujímavých záberov z obce Devín...




...a už sme v areáli hradu...


 









Jeden deň v tvojich nádvoriach je lepší než inde tisíc.
Radšej zostanem sedieť na prahu domu svojho Boha,
než by som mal bývať v stanoch bezbožníkov. (Žalm 84,11)


Zošli, Bože, svoje svetlo a svoju pravdu, nech ma vedú!
Nech ma dovedú na tvoj svätý vrch, k tvojim príbytkom. (Žalm 43,3)


Tí, čo sú zasadení v dome Hospodina,
budú prekvitať na nádvoriach nášho Boha. (Žalm 92,14)


Boh je naše útočisko a sila, najistejšia pomoc v súženiach. 
(Žalm 46,2)



Hospodin, Boh, je slnkom a štítom, milosť a slávu dáva Hospodin;
neodopiera dobro tým, čo žijú bezúhonne. (Žalm 84,12)


Hospodin je moja skala, moja pevnosť a môj vysloboditeľ;
môj Boh je moje bralo, k nemu sa utiekam;
môj štít, roh mojej spásy a môj hrad. (Žalm 18,3)


Spása spravodlivých je od Hospodina...
...Hospodin im pomôže a vyslobodí ich.
(Žalm 37,39-40)


že by schody do neba? :) 
určite nie, pretože do neba sa chodí inou cestou: 
Ježiš povedal: Ja som tá cesta, pravda i život.
Nikto nepríde k Otcovi, ak nejde cezo mňa. (Ján 14,6)


Hospodinovo meno je pevná veža,
spravodlivý do nej zuteká a je v bezpečí. (Príslovie 18,10)


...a pohľad na Devín zdola spod kopca...





Hospodin je mojím svetlom a mojím spasením - koho sa budem báť?! 
Hospodin je pevnosťou môjho života - koho sa budem strachovať?!
(Žalm 27,1)