21. 2. 2014

Tvoj je deň, Tvoja je i noc...

Boh je moje útočisko a sila, najistejšia pomoc v súženiach.
Preto sa nebudem báť, hoci by sa zem prevrátila...
Hospodin zástupov je s nami. Jákobov Boh je náš hrad.
(Žalm 46)

Hospodin je moje svetlo a moja spása. Koho sa mám báť?
Hospodin je útočisko môjho života. Pred kým sa mám triasť?
Aj keby sa proti mne postavil vojenský tábor, nezľakne sa moje srdce.
Aj keby sa proti mne strhla vojna, stále budem dúfať.
Len jedno som žiadal od Hospodina, len o to sa snažím,
aby som smel bývať v jeho dome po všetky dni svojho života,
aby som mohol rozjímať o dobrote Hospodina...
Veď ma schová vo svojom úkryte v deň pohromy.
Ukryje ma v skrýši svojho stánku, postaví ma vysoko na skalu.
(Žalm 27)

K tebe volám Bože, lebo mi odpovieš...
Ukáž divy svojho milosrdenstva,
ty, ktorý pravicou svojou zachraňuješ všetkých...
Chráň ma ako zrenicu oka. Skry ma v tôni svojich krídel.
(Žalm 17)

V pokoji si ľahnem a zaspím,
lebo len ty sám, Hospodine,
dávaš bezpečný príbytok.
(Žalm 4)

Tvoj je deň, Tvoja je i noc...
(Žalm 74)