1. 7. 2015

Straty neprípustné!

Posledné dni mám toho zase vyše hlavy, zdravotné problémy a aj v práci veľké stresy a tlaky. Ale napriek tomu som sa dnes večer vybrala na biblickú hodinku a dobre som urobila. Odniesla som si odtiaľ predovšetkým jedno pekné povzbudenie:
"Veď som nezostúpil z neba, aby som plnil svoju vôľu, ale vôľu toho, ktorý ma poslal. A vôľou toho, ktorý ma poslal, je, aby som nestratil nikoho z tých, čo mi dal..."

To sú slová Pána Ježiša zapísané v evanjeliu Jána 6,38-39. Tento verš vyjadruje okrem iného aj jednu krátku, ale dôležitú myšlienku: u Pána Ježiša nie sú povolené žiadne straty! Niekedy sa na človeka toho toľko navalí až sa mu zdá, že už to nemôže uniesť, že je to nad jeho sily, že ho to odrovná. Ale ten, koho si Pán Ježiš vezme k sebe do výchovy, sa nemusí báť zničenia. U Neho to nefunguje tak ako u ľudí, že sa vo výrobnom procese sem-tam dačo nevydarí a skončí to v koši. Náš Pán si ustráži, aby nedošlo k žiadnym stratám, aby o nikoho zo svojich neprišiel. Aj keby naše starosti a skúšky vyzerali akokoľvek ťažko, On dá pozor, aby neboli nad naše sily a nezničili nás.