29. 8. 2015

Facebook v reálnom živote

Niečo pre tých, ktorí ešte stále nepochopili Facebook a jeho nástrahy. Trošku na pobavenie :) a trošku aj pre výstrahu:

Ako by vyzeral Facebook v reálnom živote...
V súčasnej dobe sa snažím spriateliť s ľuďmi mimo Facebook, ale uplatňujem pri tom rovnaké zásady.
Preto každý deň, keď idem po ulici, zastavím okoloidúcich a poviem im čo som jedol, ako sa cítim, čo som urobil minulú noc a čo budem robiť zajtra. Potom im dám fotky mojej rodiny, môjho psa, mojej záhrady a poviem im, koľko času trávim v mojom bazéne. Tiež načúvam ich rozhovory s inými ľudmi a hovorím im, že ich milujem...
A funguje to!
Už mám štyri osoby, ktoré ma sledujú: dvaja policajti, jeden právnik a psychiater.
(zdroj: prišlo mi mailom)

Ak používate Facebook, skontrolujte si nastavenie súkromia - zvážte, komu všetkému chcete dopriať možnosť nazerať do vašich súkromných informácií či pozerať vaše fotografie, a tiež zvažujte, na čo všetko klikáte a lajkujete. A keď už sme pri tom, tu je zopár krátkych info o (ne)vinnom lajkovaní: Je lajkovanie bezpečné?