25. 9. 2017

Hospodin je můj Pastýř - Jiří Zmožek

Jedna odpočinková, pri nohách toho najlepšieho Pastiera...



Mimochodom, vedeli ste, že Jiří Zmožek je od roku 1994 znovuzrodeným kresťanom?
A čo je to vlastne znovuzrodenie? Dozviete sa v tomto článku:
http://mojpribeh.sk/rozhovor/jiri-zmozek/

HOSPODIN JE MŮJ PASTÝŘ (text)...

1.Hospodin je můj Pastýř
Vodí mě k pastvám svým
Hospodin je můj Pastýř, haleluja
Nebudu nikdy už víc, nedostatku mít
Hospodin je můj Pastýř, haleluja

Ref.:On pro jméno své, mne potěšuje
Hospodin je můj Pastýř, haleluja
On pro jméno své, mne potěšuje
Hospodin je můj Pastýř, haleluja

2.Vodíš mne po stezkách svých
Po stezkách spravedlivých
Hospodin je můj Pastýř, haleluja
Kdybych snad úplně sám, údolím smrti měl jít
S Tebou se nebudu bát, haleluja

3.Bohatě strojíš mi stůl
Před zraky nepřátelů
Hospodin je můj Pastýř, haleluja
Olejem spravedlivých hlavu mou potíráš
Hospodin je můj Pastýř, haleluja

4.Berla Tvá a Tvoje hůl mě potěšují
Hospodin je můj Pastýř, haleluja
Chci být tam, kde je Tvůj dům
U Tebe věrně tam stát
Tam Ty jsi Pastýřem mým, haleluja