3. 6. 2020

Rekonštrukcia sa blíži do finále

Milí čitatelia blogu, ďakujem za trpezlivosť! Asi tak pred rokom som vám písala, že môj blog dostane k svojmu 10. výročiu nový šat. No, po desiatich rokoch fungovania to už bolo potrebné, len voľného času nebolo veľa, a tak táto premena trvala trochu dlhšie, ako ste možno očakávali (a ako som očakávala aj ja sama). Za posledný rok sa toho na blogu veľa menilo, skúšala a hľadala som rôzne možnosti, učila sa zapisovať html a css kódy... až z toho nakoniec vzišlo to, čo práve vidíte.

Napokon som sa rozhodla pre túto šablónu, pretože jej základná štruktúra má najlepšie a hlavne najjednoduchšie a najrýchlejšie možnosti úpravy. Lebo, ako ma už poznáte, mám rada zmenu. Mám rada prírodu a meniace sa ročné obdobia, čo sa odráža aj na meniacom sa farebnom vzhľade môjho blogu. Táto šablóna mi umožní robiť zmeny pomerne jednoducho a zároveň sa dá na ňu pozerať. A to najpodstatnejšie je, aby poslúžila na moje písanie a vaše čítanie a uvažovanie.

Možno ešte budem robiť nejaké menšie úpravy, nastavovať niektoré veci, dolaďovať farby v závislosti od zvoleného pozadia a prípadného titulného obrázku v hlavičke blogu, ale tak celkovo by to už asi mohlo zostať zhruba v tomto móde. Zatiaľ :)
Ešte raz ďakujem všetkým za trpezlivosť.