4. 4. 2021

Velikonoční konference Křesťanských sborů 2021

Pozvánku na túto online konferenciu som dostala už pár dní pred Veľkou nocou, ale nebola som si istá, čo od nej očakávať. Je to už nejaký ten rok, čo som sa naposledy na tejto konferencii v Ostrave a neskôr v Třinci zúčastnila. Dnes som si teda urobila čas a pohodu a vypočula som si všetky tri bloky (piatok, sobotu aj nedeľu), a bol to naozaj užitočne strávený čas.

V jednotlivých blokoch zaznievajú jednoduché, nie príliš dlhé úvahy nad Božím slovom, ktoré prinášajú mnohé podnety na premýšľanie aj na uvádzanie do praktického života. Doplnené sú piesňami, krátkymi svedectvami zo života, a v piatok a v nedeľu je zaradený aj krátky program pre deti. K záverečnej diskusii sa už pripojiť nedá, táto možnosť bola len pri živom vysielaní. Ale aj bez nej to stojí za vypočutie, od začiatku až do samého konca. Ak máte chuť, započúvajte sa a zamyslite sa nad otázkou: Na čom skutočne záleží? Tu je odkaz na záznam z vysielania:

Velikonoční konference Křesťanských sborů 2021
"abyste rozpoznali, na čem záleží" Filipským 1,10