25. 7. 2012

Mám viac, než si môžem priať

V nedeľu som si vypočula jednu pieseň, pri ktorej (zvlášť pri jej refréne) sa mi rozsvietila pomyselná žiarovečka nad hlavou. Zase som si raz uvedomila, že mám viac než si môžem priať - mám skutočný a večný život s Bohom, môžem prežívať a cítiť Božiu nezištnú lásku a viem, aký je cieľ môjho života - nebo. Tak čo sa môže stať?


Modlitba
(Miki Michelčík)


Na ceste k Tebe aj od Teba
aj dnes zas kráčam
niečo strácam
vrátim čo mi netreba
život a či iba jeden deň
mám Tvoju pravdu
s ňou ma raz nájdu
ak deň už dnes neprejdem
Ref: Mám viac, než si môžem priať
mám život aj lásku mám
poznám cieľ, tak čo sa môže stať
veď opäť stojí Tvoj chrám
dal si mi ľudí, čo milujem
dal si mi nádej
v nej Ťa raz nájdem
aj tých, ktorým zastal čas
v duši zas cítim dotyky
slabé a tajné
tak sa im dajme
sú to dotyky neba v nás