9. 6. 2013

Chudobný mal iba ovečku, ktorú si kúpil. Choval ju a ona rástla spolu s ním a s jeho synmi. Jedávala z jeho skyvy, pila z jeho pohára a spávala mu v lone. Bola mu ako dcéra.
(2. Samuelova 12,3)

Toto je verš z jedného starozákonného príbehu. Ja sa nechcem ale zaoberať týmto príbehom, chcem vytiahnuť len tento jeden verš, ktorý je nádherným obrazom na Pána Ježiša Krista a vykúpeného hriešnika.

Pán Ježiš kvôli mne schudobnel, opustil nebo a prišiel na zem, aby si ma mohol kúpiť. A zaplatil za mňa najvyššiu cenu - vlastný život. Som preňho tak drahá, ako ovečka v tomto verši - stará sa o mňa, môžem vyrastať v jeho dome, v jeho prítomnosti, môžem spolu s ním stolovať, jesť z jeho jedla, piť z jeho pohára a spávať v jeho lone. Aký nádherný obraz lásky a bezpečia zo strany Pánovej a aká veľká vďačnosť a zodpovednosť z mojej strany...