8. 7. 2016

Sheila Jakobs - Aj ja chcem priateľa

Celkom neplánovane sa mi dostala do rúk kniha od Sheily Jakobs s názvom Aj ja chcem priateľa. Momentálne mám síce dosť nabitý program, ale povedala som si, že trochu oddychu nezaškodí. A tak som si túto malú knižku prečítala. Je to celkom fajn príbeh, také jednoduché, nenáročné ale poučné čítanie. Poučné tak pre "násťročné" deti, ako aj pre dospelákov, ktorí by chceli nazrieť do myslenia a problémov dospievajúcich.

Príbeh hovorí o trinásťročnej Samante, ktorá si musela vybrať, či bude nasledovať svoje kamarátky, či sa bude snažiť medzi ne zapadnúť, alebo sa bude držať viery v Boha, kvôli ktorej sa jej posmievali. Nebolo to vôbec jednoduché, musela čeliť rôznym tlakom zo všetkých strán, ale nakoniec predsa len našla správnu cestu a našla si skutočného priateľa, toho najlepšieho - Pána Ježiša Krista. A dokonca to dokázala vyznať aj pred svojimi kamarátkami, čo prinieslo prekvapivé závery...

Nebudem prezrádzať viac, zvyšok si prečítajte v tejto malej oddychovej knižke. Okrem iného v nej nájdete aj drobné ukážky, ako premýšľajú o Bohu tí, čo Ho ešte len hľadajú a ako o Ňom hovoria tí, ktorí Mu už patria. Prajem príjemné čítanie.