22. 9. 2016

Nenápadný džentlmen

Cestou z práce sa tak obzerám po svete a hovorím si: "také krásne slnečné počasie a ja som už tak dávno nebola na prechádzke s foťákom"... a vzápätí sa mi pred očami vynoril dllllhý zoznam povinností, ktoré by bolo treba dnes vybaviť. Chvíľu som s tým zápasila, ale napokon predsa len zvíťazilo slniečko a príroda, aspoň na chvíľu. Bola som na krátkej prechádzke popri rieke.


Fotečiek tentokrát nemám veľa a ani som dnes nemala v úmysle žiadne dlhé fotenie, skôr som chcela len tak omrknúť terén. Čakám na pestré jesenné farby a zatiaľ ich veľmi nevidno. Ale za tú chvíľu ticha a odpočinku to stálo, a tiež za tú jednu fajn momentku, ktorá sa mi dnes podarila. Kto nájde na obrázku nenápadného džentlmena? Neustále poskakoval z miesta na miesto a tváril sa, že on sa veru fotiť nebude. No keď videl, že ho stále sledujem a nedám pokoj, predsa len na sekundu zastal, toľko, čo som stihla stlačiť spúšť a už ho nebolo, nestihla som sa mu ani poďakovať :)