25. 12. 2016

Konečne trošku času na odpočinok

Konečne je za mnou všetok predvianočný zhon a námaha. Posledné dva mesiace som prežívala dosť na hrane, ale o tom niekedy inokedy. Teraz nechcem myslieť na ťažké veci. Som veľmi vďačná Bohu, že sa všetko podarilo zvládnuť a prišiel zaslúžený odpočinok. V piatok som si užila pekný a veselý deň s našimi dvoma princezničkami a jedným princom, od ktorých sme dostali jedinečné vianočné priania a darčeky :)



Popri tom sme sa previezli cez nádherne vyzdobené, aj keď trochu zahmlené, ľadové kráľovstvo.





Doma sme si to k Vianociam tiež trošku prizdobili...



...no a včera som mohla prežiť pokojný štedrý deň v kruhu najbližších. Večer dokonca padlo vonku aj zopár snehových vločiek, čo tiež potešilo. A, ako inak, kôpka zaujímavých kníh je pre knihomoľa tým najlepším darčekom :) Hneď včera som sa do jednej z nich začítala. Už som to potrebovala ako soľ, konečne si v kľude sadnúť, vyložiť nohy a hlavne preladiť myšlienky.



Dnes som si ešte posedela pri klávesoch. V rámci vianočného stretnutia v našom zbore som doprevádzala asi desať piesní, z toho štyri špeciálne pripravované pre tento deň. Nácvik ma stál dosť práce, ale oplatilo sa. Som rada, že sa všetko vydarilo ako malo a snáď aj potešilo poslucháčov.

Takže, teraz už môžem odpočívať s čistou hlavou. A hoci budú tieto sviatky veľmi krátke, v stredu už zase frčím do práce, chcem využiť týchto pár voľných chvíľ naplno. Prajem aj vám, aby ste dokázali aspoň na chvíľu pustiť z hlavy všetky starosti a našli si čas na odpočinok a relax v kruhu svojich najbližších.