21. 3. 2017

Opäť jeden pekný deň

Po dlhej dobe som dnes prežila naozaj pekný, slnečný a veľmi pokojný deň. Najskôr v práci makačka, ako vždy, ale to k robotníkovi vo výrobe jednoducho patrí. No a po práci som hodila do seba obed a išla pozrieť otca. Zašli sme spolu na nákup a urobili sme si peknú pokojnú prechádzku. Asi hodinu sme si užívali krásne počasie, počúvali spev vtákov, vyhrievali sa v teplých lúčoch jarného slniečka, podebatovali o veciach dávno minulých a sem tam aj o tých súčasných...

Normálne by som v takomto počasí zobrala do ruky foťák a išla urobiť zopár pekných záberov. A dnes by sa veru zopár naozaj krásnych a nevšedných urobiť dalo. Ale v tejto chvíli bolo pre mňa dôležité niečo iné.

Momentálne má pre mňa väčšiu cenu môcť prežiť takéto pokojné chvíle s mojím otcom, ktorý to momentálne vo svojom živote nemá ľahké. Je fajn vidieť, že všetka tá námaha a trápenie posledných týždňov, ten tvrdý boj má nejaký zmysel, že aspoň občas začína vychádzať slnko - nie len tam vonku na oblohe. No a fotky, tie počkajú na inokedy. Dnes vám pre potešenie ponúknem aspoň jednu jarnú z minulého roku, aby ste mali predstavu, ako krásne dnes u nás bolo...