10. 9. 2017

O čom je láska

Hovorí sa, že najväčším príbehom lásky nie je mladý pár Júlia a Rómeo, ale starček a starenka, ktorí sa aj po dlhých rokoch spoločného života ešte stále ľúbia a držia za ruky. Moji rodičia posledný rok prežívajú náročné obdobie, nie je jednoduché stále rovnako milovať a s láskou sa starať o človeka, ktorý sa náhle bez varovania zmení (hoci nie vlastnou vinou), ktorý zrazu z jedného dňa na druhý už nie je tým, kým dlhé roky predtým býval. Hold, mozgová príhoda si nevyberá čas, ani miesto a ani následky, aké zanechá. O to vzácnejšie pre mňa je, v takejto situácii, ktorá mojim rodičom priniesla do života nečakané a ťažké chvíle, keď vidím, ako sa ľúbia a chodia svorne ruka v ruke (dnes som si dovolila tento krásny moment zvečniť). Neviem, či by som to ja sama takto dokázala zvládnuť. Majú môj obdiv...