13. 1. 2019

Veľký a slávny Boh - Simon Khorolskiy


Trošku som sa započúvala do ruštiny. Nie že by som jej veľmi rozumela, mala som ju iba jeden školský rok na základnej škole, ale niečo máličko si ešte v pamäti vybavujem...
A okrem toho, jeden šikovný človek pridal do videa titulky slovenskej verzie tejto peknej piesne. Obzvlášť jej druhá sloha je môjmu srdca blízka, milujem prechádzky prírodou, rada pozorujem krásne Božie stvorenie a Boha zobrazeného v ňom. Posledné mesiace som si akosi nenašla čas ísť do prírody a takmer som zabudla, aký je Boh...

Cez lúky, hory, doliny keď kráčam,
dych cítim vánkov, znie mi bystrín hlas,
kvet vonia vôkol, čujem spevy vtáčat,
zriem z hôrnych výšin zázrak zeme krás;
vždy z mojej piesne Tebe vďaka znie...
večný Boh, mocný Boh, múdry Boh,
dobrý Boh, svätý Boh, lásky Boh,
verný Boh, pravdy Boh...
veľký a slávny Boh...