4. 1. 2016

Vianoce knihomoľa

Šťastlivo mám za sebou prvý pracovný deň tohto roku. A bol náročný. Ako vedúci pracovník musím občas robiť aj nepopulárne veci, hoci je mi ľúto ľudí, ktorých sa dotýkajú. Ale hold, som tiež len zamestnanec a musím riadiť výrobu podľa požiadaviek a predstáv majiteľa. V niektorých veciach žiaľ nemôžem hľadieť na jednotlivca, ale musím zohľadniť chod celej firmy, aj keď to nie je príjemné a ani ľahké... uf, nejako ma z toho rozbolela hlava...

Dnes ma ešte čaká večerná biblická hodinka, na ktorú sa celkom teším. Je to vlastne prvý večer modlitebného týždňa, ktorým začíname v našom zbore každý rok. Je to taká špeciálna príležitosť - päť večerov po sebe čerpať z Božieho slova povzbudenia, posilnenia a aj usmernenia do nastávajúceho roku. Pokiaľ sa dá, každý rok to rada využijem. A po dnešku mi obzvlášť dobre padne preladiť hlavu na iné myšlienky. Ale kým tam pôjdem, zostáva mi ešte trochu času, a tak po ťažkom pracovnom dni chvíľu oddychujem a trošku sa zamýšľam nad nedávnymi Vianocami...

Takto vyzerali Vianoce knihomoľa, čiže moje Vianoce :)



Knihomoľ je vraj diagnóza, tak konečne mám aj jednu naozaj príjemnú :) 

A okrem tejto kôpky kníh som dostala možnosť pozrieť si najnovšie filmové spracovanie Malého princa od Exupéryho. Milujem Malého princa, čítala som túto knihu už niekoľkokrát a určite si ju ešte zopárkrát v živote prečítam. Veľmi jednoduché a poučné čítanie, rovnako aj film, veľmi pekne a poučne spracovaný, taká rozprávka pre dospelých. No a popri tom som mala z knižnice vypožičanú 460 stranovú knihu Atramentové srdce (viac o nej o chvíľu v kategórii Čitáreň), takže Vianoce boli naozaj fajn, aaaž na to chodenie do práce...


A aby som nezabudla na ďalší skvelý Vianočný darček pre knihomoľa - výborné koláče a keksy napečené presne podľa mojej zložitej diéty (mami si poklad!), na ktorých som si mohla pri čítaní kníh a pozeraní filmov pochutnávať.